Klantenservice

Contact

Telefoon: 088 827 3000
Email:info@stoplichtzuil.nl

Bedrijfsinformatie
Stoplichtzuil.nl is onderdeel van Hijspoort B.V.

Basisweg 29,
1043 AN in Amsterdam
088 827 3000

info@stoplichtzuil.nl
info@hijspoort.nl

Bank NL89ABNA0529779978
Btw NL856919056B01
KvK 67298605

Retourneren

Wil je jouw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@stoplichtzuil.nl 
Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product. 
Kijk voor meer informatie de retourneren pagina

Veelgestelde vragen

Bestellen & bezorgen

Wij doen er alles aan om de bestelling binnen de genoemde levertijd te bezorgen. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte.

Artikelen die direct op voorraad zijn, heb je meestal de volgende dag in huis. Artikelen die niet op voorraad liggen, zijn iets langer onderweg.

Nee, een geplaatste bestelling kan niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren door contact op te nemen met onze klantenservice op 088 827 3000

Ja uw bestelling wordt gratis gezorgd binnen Nederland

Voor bestelling naar het buitenland zijn wel kosten verbonden. Hierover kunt u contact opnemen met de klantenservice

Vragen over het product

De stoplichtzuil telt het aantal bezoekers in de openbare ruimte, als het limiet bereikt is dan zal het stoplicht op rood gaan en er klinkt een alarm als er een bezoeker door het rode licht heenloopt. Je kunt het aantal bezoekers instellen op een bedieningspaneel met ingebouwd touchscreen. 

Ja dat kan, er kunnen 2 zuilen aan elkaar gekoppeld worden door middel van een standaard internet kabel. De zuilen zullen dan onderling communiceren en kunnen de bezoekers vanaf twee ingangen tellen en synchroniseren.

Kom je er niet uit of wil je een medewerker spreken?

Betalen & retourneren

Wij accepteren alleen betalingen in de vorm van geld en uitsluitend via onderstaande betaalmethoden. Betalen met cadeaukaarten en dergelijke is dus niet mogelijk. 

De volgende betaalmethode zijn beschikbaar:

  • Achteraf betalen: Via de optie ‘op factuur’ kan je jouw producten bestellen. De betaling moet door ons ontvangen zijn voordat de aflevering plaats vindt.
  • iDEAL: Via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank.

Ja, dit is mogelijk. Bekijk onze informatie voor retourneren op de retourpagina.

Als je een bestelling geplaatst hebt krijg je bij de e-mailbevestiging een pdf factuur voor de administratie.

Garantie & reparatie

Wat vervelend! We gaan dit samen zo snel mogelijk proberen op te lossen.
Controleer je pakket altijd goed als je het in ontvangst neemt, dan kan je het pakket direct retour sturen. 

Recent ontvangen
Stuur de klantenservice een mail (bij voorkeur met een foto van de beschadiging erbij). In de meeste gevallen retourneer je gratis je product en zorgen wij ervoor dat je zo snel mogelijk een vervangend product hebt. 

Je hebt het product al in gebruik
Is de stoplichtzuil al in gebruik en is deze defect geraakt? Dan kan je ervoor kiezen om een reparateur langs te laten komen die de zuil repareert, hier zijn wel kosten aan verbonden. Neem contact op met de klantenservice.

Je hebt één jaar garantie op de technische werking van de zuil. De garantie geldt niet voor val- en stootschade en waterschade.